måndag 6 augusti 2007

V. berättar...

"Jag skulle bara åka på turné till Tyskland. Ja, du vet hur det är: sju killar kommer varandra jävligt nära inpå, lite som på en u-båt; det bara blir så... En ledig kväll i ett hus ute på den tyska landsbygden, vi väntade tills klockan blev lunch, sedan klev vi på vinet - de lediga dagarna är egentligen värst.

I alla fall...

Vi började repa, började jamma, tog av oss, jammade på 'Why don't you leave me alone penis?', började spela på instrumenten med våra lemmar, H. drog på sig en kondom - ville testa ljudet som han sa...Fråga mig inte varför, men den kondomen drog jag sedan på mig och, eh, det verkar ju jävligt sjukt nu, men den kissade jag i: jag fyllde den till bredden, som en stor femliters vattenballong. Jag kom sedan in och visade grabbarna, vi skrattade och började kasta med den gula ballongen. PLASK sa det när P. missade att fånga den och allt rann ut på heltäckningsmattan.

Några dagar senare började H. berätta om en konstig vårta som han hade på kuken. Hora! tänkte jag, vi har ju delat kondom. Och mycket riktigt, när jag kom hem hittade jag så klart en liten utväxt på min drule... Berättade det för min tjej som tyckte jag va dum i huvudet, att jag verkade hypokondrisk, men i alla fall... H. testade sig och mycket riktigt - kondylom. Så det va bara för mig att knalla iväg till ungdomsmottagningen där min polares farsa arbetar, visa snoppen och...du skulle sett hans min. Han vet ju att jag har både flickvän och barn. Han tittar på mig och säger att: 'hmmm, det kan vara kondylom, men det kan också vara en vanlig vårta som man bara kan få och som inte är farlig.'

Så jag fick söka STD för att få experthjälp. Kommer dit, får en söt kandidattjej, snoppen har aldrig varit mindre...Hon är övertygad om att detta är kondylom och går lös på mig med flytande kväve för att frysa bort vårta. Ok, men efter två veckor är vårtan fortfarande inte borta. Jag får gå på återbesök och nu får jag en mycket äldre dam, hon kastar en blick på ballen och säger: 'det där är inte kondylom, vem har sagt det till dig?' "

1 kommentar:

Anonym sa...

och vad var det då??! hahaha